fredag 13 mars 2015

Fredagen den trettonde

Igår på förmiddagen tänkte jag en förbjuden tanke. Nämligen att "oj vad länge sen det är sen Hubbe var sjuk sist". Och tror ni inte han fick feber till kvällen... Trots att han sov bra i natt så rinner näsan fortfarande och han hade ännu samma temp som igår kväll. Suck! Och extra typiskt eftersom Maken åker iväg på skidresa hela veckoslutet. Mars har inte precis varit någon höjdarmånad detta år må jag då säga. Nå det är bara att avboka allt roligt program och försöka stå ut. Inte kan man ens njuta av det fina vädret. Jag tror nog att vi måste ta oss till en butik och köpa lite lösgodis så att jag överlever...
Veckans tulpaner köpte jag redan igår. På grund av utbudets begränsning i vår K-butik blev det pigga starka färger på buketten. Lite påskfeeling tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar