torsdag 9 juli 2015

Hejdå Hubbe

Det kniper litet i Mammahjärtat. I tre nätter skall jag vara utan min älskade HubbeGubbe. Maken, jag och Lillasyster skall nämligen till Tallinn för att gå på bröllop imorgon kväll. Eller Maken åkte redan igår och vi åker nu i eftermiddag. Eftersom det är ett väldigt internationellt bröllop med gäster från allt från Sydafrika, Bryssel och Kanada så ordnas det också en Barbeque på lördag. Så vi kommer tillbaka först på söndag. Och fast jag vet att Hubbe har det hur bra som helst med Svärisarna på holmen så känns det ändå lite konstigt och ledsamt. I synnerhet som han var så extra ljuvlig i morse. Skulle jag ha fört bort honom igår skulle jag ha gjort det gladeligen, då hade vi haft tre trotsutbrott och bråk innan lunchen. Men idag var han bara så söt och snäll. Snyft! Hoppas han saknar mej ens lite... Jag kommer sakna honom enormt. Men jag skall samtidigt försöka njuta friheten med bara ett barn, som dessutom sover mest. Eller det hoppas jag sannerligen att hon gör på bröllopet i alla fall Bo på fint hotell skall vi också göra. Nej, nu måste jag packa ihop det sista här. Få se om jag får bloggat från resan, annars blir det uppdatering först på söndag! 
Gammal bild på vackra rosor. Har förstås packat min kamera och minneskortet redan nämligen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar