tisdag 7 juli 2015

Veckoslutet

Lillasysters första besök i skärgården och mitt första för säsongen. Jag tror nog aldrig det hunnit bli juli tidigare innan jag åkt ut. 
Hemma igen. Vi lyckades verkligen pricka in sommarens finaste dagar för vår skärgårdsvistelse. Hubbe har varit i totala lekhimlen. Farmor har sparat alla Farbrödernas gamla leksaker så det finns skatter överallt för honom att upptäcka. Och stranden var också väldigt pop. Lillasyster har varit så snäll och sovit fint om dagarna såväl som nätterna. Skönt med hjälp och lite lugn och ro för mej också emellanåt. Jag hann till och med läsa lite på mina böcker som jag tog med. Nu några dagar i stan innan det blir bröllop i Tallinn!

Hubbe och jag väntar på Farbror O med flickvän som kommer till ön. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar