onsdag 25 april 2012

Klädkod:Färggrannt

Vi skall ordna vappen-party hos oss på måndagen. När man det ordnas partyn brukar vi i vår vänkrets tycka att det är kul med tema. Denna gång valde jag det kuliga temat "färgrann som en serpentin". Tänkte att det passar till vappen och så. Det enda minuset är dock att alla plagg jag äger är svarta, utom typ två som är vita. Inte så värst färgrannt med andra ord... Nåh, tror jag hittade en lösning på H&M:s barnavdelning idag. Här några collage att inspireras av ifall ni också är sugna på att klä er färgrannt.
Vappen 3

Jag tycker den mintgröna toppen är så söt. Testade faktiskt den rosa varianten på Gina Tricot här om dagen.
Vappen 2

Klänning och kofta från H&M. Skorna är supersöta!
Vappen

Den här outfiten skulle också passa på sommarbröllop. Klänningen är så fin. 

1 kommentar:

  1. Ååå, de där orangea högklackade skorna är ljuvliga! Jag vill så ha dem.

    SvaraRadera