måndag 23 april 2012

Måndag

Underbart med solen som väcker en på morgonen. Mina ben är nog ännu rätt ömma. Speciellt i höften känns det. Min ena tå är också lite inflammerad på något sätt. Men månne detta inte går snabbt om. Helt värt det dessutom, för jag är ännu så nöjd över mig själv för gårdagens tid. 

Denna vecka blir riktigt fullspäckad med proggis varje kväll och jobb varje dag. På fredagen lyfter vi sedan för en tre nätter mini getaway till bl.a. Bryssel, Champagne och Paris. Gläder mig sååå! Tur att man har mycket så tiden går fort till fredagen....

Önskar er alla en FIN måndag! Njut av ny vecka, med nya möjligheter och chanser!
På vårt fönsterbräde i köket just nu. Köpte nejlikor på Galna Dagar på lördagen. I knippet fanns det måååånga så det räckte till vaser och miniarrangemang i hela lägenheten. Så fint och jag blir GLAD av färska blommor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar