torsdag 5 april 2012

Smyckespyssel

Pysslade lite smycken här en dag. Hade en massa inspiration och gjorde en massa nya modeller till "vårkollektionen". Mest budskapshalsband och enkla berlocker. De är ändå de som jag använder mest. 

Smycket i mitten har jag gjort redan tidigare och använt otroligt mycket. Enkelt men ändå speciellt. Stjärnberlocken har redan blivit en ny favorit.
Kedjearmband med små berlocker. Bl.a. en liten söt elefant.
Hjärta med ordet "Lycka" instansat. Fint tycker jag. I denna modell kan man stansa in nästan vad som helst för ord.
Fint med många armband på en gång. De gråa pärlorna är snygga tycker jag. Enkelt så man ändå kan ha det även till vardags!
Detta halsband har hängt runt min hals idag. Med alla halsband kan jag välja om jag vill ha dem på en kortare eller längre kedja. Idag blev det den längre.
Prinsesskrona och H-halsband. Enkla och passande för mig ;-)

3 kommentarer:

  1. Jätte fint, speciellt "kärlek" och den lilla stjärnan.

    SvaraRadera
  2. Jätte fina smycken du lagar :) Varifrån köper du ditt material?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag köper material från en massa olika ställen. Bl.a. villihelmi och sinelli-butikerna här i hfors regionen. Sen beställer jag också en del från svenska webshoppar. T.ex. anjalu, ljuvating och lilla pärlan. Jag har pysslat smycken nu i snart fyra år så min smyckesmaterialsamling börjar vara ganska stor...

      Radera