fredag 20 april 2012

Minna Parikka

Jag har världens bästa blivande svåger. Tack vare honom får jag ett par Minna Parikka skor i förtida bröllopspresent. Han har nämligen varit med och byggt upp deras hemsidor och får dessa som tack och själv använder han inte värst mycket klackskor. Jag får välja vilken modells som helst. Jag är sååå glad. Var och provade skor i Pop-up butiken i Kluuvi igår. Det är så svårt att bestämma sig. Skall gå tillbaka på lunchen idag och välja... Tror det blir dessa:

Bild via Minna Parikkas hemsida,

11 kommentarer:

  1. Hihi jag visste om detta :) Men härligt att du får välja vilka du vill!

    SvaraRadera
  2. Dom där e skitsnygga!! Hann du förresten få Hunter-stövlarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp det fick jag. Det var knappt kö på Stocka. Just bra!

      Radera
  3. Va fina :) lite lyx;) vi va å på hullut me Elliot idag- Hoppas du fick dina stövlar- i itis fanns de kvar stl 35/36 ;) men modellen å färgen va rikit int min grej ;) di va lite fö långa på min korta å tjocka vad.. Heh.. Det blev en MASSA böcker åt E istället ;) för samma peng;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp! var just efter Parikkorna på lunchpausen och de är ännu finare i verkligheten! Fick också tag på Huntersarna i morse. Det var knappt ens kö på Stocka! Böcker kan man aldrig ha förmång av. Bra köpt!

      Radera
  4. Inget dåligt tack! Ingen dålig bröllopspresent heller för den delen. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå verkligen inte. Jag är så nöjd och glad och tacksam. Hoppas inte blivande svågern gifter sig på ett tag, det blir svårt att hitta på lika bra present till honom :)

      Radera
  5. Nope tyvärr inte, Martin gjorde webbsidan innan de startade Milk+Chocolate tillsammans med Riku.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå typiskt! Hoppas de får liknande bra delar i framtiden också :) Virpi hade visst också fått ett par :)

      Radera
  6. Kiva Hanna kun toivot noin mukavia asioita mun tulevaisuudelle ;)

    SvaraRadera