måndag 16 juni 2014

Ä.N.T.L.I.G.E.N!

Nu är den här! Min egen Babyzen yoyo all black. Jag är såååå glad. Tror jag senast var så här glad typ när jag fick min Iphone eller när Hubbe föddes. Okej, jag överdriver kanske lite, men jag är på riktigt helt överlycklig. Den är så snygg. Och lättanvänd. Eller provkört har vi inte ännu hunnit, för Hubbe sover, men jag har övat att sätta ihop och ta upp den och det går på typ tio sekunder. Sån tur att den hann komma innan resan. Jag blev nästan orolig där ett tag. Och extra rabatt fick jag också på grund av förseningen, så sist och slutligen gjorde det inte så mycket. Hubbe kommer vara coolaste barnet i hela Miami. Eller kanske alla där kör omkring med Yoyos, vad vet jag... Men jag älskar i vilket fall som helst min. 
Ett, två...
Tre! 
Den blir verkligen helt minimal som hopfälld. Och det är urenkelt att slänga den på axeln. Jag tror det kommer vara guld värt att ha en vagn direkt när vi landar, som man bara kan vika ut rakt utanför planet. Hubbe kommer ju garanterat vara trött när vi rest i fjorton timmar. Och så är utseendet på vagnen också viktigt för mig... Och yoyon är så snygg. Speciellt denna helt i svart. Alltså jag måste nog vara lite störd som blir så här till mig över en vagn, haha! Jag återkommer ännu med spontan minirecension när vi varit ute på premiärtur :)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den är nästan bättre än super :)

      Radera
  2. Såååå härligt ni ser ut att ha det i USA!!! Vi ska snart också åka över Atlanten och jag funderar på att köpa samma vagn. Den verkar så smidig och dessutom är den väldigt snygg :-) Hade ni några problem på resan med att få med den som handbagage? Har hört att några haft det. Kan du rekommendera vagnen?!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har varit mer än nöjd med vår Yoyo! Den har funkat super på alla flyg och det har inte varit några problem att få ta in den. Det enda är att man ju bara får ha ett handbagage/person så jag kan då inte ha nån annan väska samtidigt... Men Maken har fått allt att rymmas i sin cabinväska. Jag rekommenderar absolut vagnen. Det enda jag inte är super nöjd med är sittläget som helt uppfällt. Det är ändå lite bakåtlutande, men Hubbe verkar nog trivas i vagnen ändå.

      Radera