tisdag 17 juni 2014

Det närmar sig...

Starten till vår sommarresa närmar sig nu med fart. Tänk, om ett dygn är vi nästan framme. Som tur börjar allt vara ganska så packat och klart. Lite småfix kvar ännu, kläder som skall strykas och cyklar som skall ställas in i förråd bland annat. Imorgon blir det tidig väckning, klockan 6 skall vi vara på flygfältet. Jag har mindre resfeber än jag hade trott. Kanske för att jag har allt så under kontroll. Och det jag inte har under kontroll har jag redan bearbetat så mycket att jag kan släppa det och inte stressa något mer. Skönt! Och tänkt vad skönt att vi nu från och med idag kväll skall vara lediga hela familjen ända tills i september. Wihoo! Jag skall göra mitt bästa för att titta in här på bloggen och uppdatera lite nu som då, så ni vet att vi mår och så. Men dagliga inlägg blir det knappast... Så semestertakt i bloggen startar nu. Ha det gott här i iskalla Finland hörni!

1 kommentar:

  1. Trevlig resa, väntar med spänning på inlägg från er resa! Min högsta dröm är att en gång få uppleva Amerika :)

    SvaraRadera