fredag 5 december 2014

Pepp inför veckoslutet

Åh, jag är så peppad! Det har äntligen blivit dags för vår weekend-get-away med maken. Den som egentligen skulle varit en överraskning två dagar innan hans 30-års dag i början på november. Men som måste avbokas då Hubbe blev sjuk i ett eländigt virus. Men nu verkar vi alla (*peppar, peppar*) friska och imorgon är det meningen att vi far iväg. Wihuu! Hotellfluffiga lakan, fyrarätters middag, spabesök, sovmorgon och hotellfrukost. Jag är så ivrig att jag redan börjat packa fastän vi inte skall iväf förrän vid lunchtid imorgon. Hubbe kommer garanterat också ha det super hos mina föräldrar. Han får eget spa i deras badkar, säkert betydligt mer kex än hemma och förhoppningsvis ger han Mormor och Morfar sovmorgon....
Jag hade tänkt krona inlägget med en selfie, men jag såg för tragisk ut i min onepiece och med mitt bleka ansikte... Så det fick bli lite julpynt istället! Lite julblommor har flyttat in hos oss i veckan och lillajulgranen gör mig glad varje dag!

2 kommentarer: