måndag 3 januari 2011

Baklänges lenk

Jess, det nya året börjar bra. Jag sprang just en liten runda. Dessutom kreisa jag till det lite och sprang tvärtom. Jag sprang alltså inte bokstavligen baklänges, men jag sprang rundan andra hållet än jag brukar. Ganska crazy eller hur?! Ute är det förresten sjukt vackert. Solen skiner och snön och isen här på Drumsö är helt fantastiskt fin! Nu måste jag ta mig till en bokhandel. Mina kalendersidor tog slut förra året och jag måste fixa nya, annars blir det ju ingen ordning på detta år!
Typ en sån här kalender har jag och nu måste jag få nya sidor! Jag försökte redan köpa förra veckan men på suomalainen kirjakauppa i Kamppen var de slut!!


2 kommentarer:

  1. Det kan verkligen piffa upp länken en sån enkel grej som att springa rundan tvärtom! =) Härligt med vackert väder! Hoppas också du hittar nya sidor till kalendern snart, konstigt att de hade slut på såna t.o.m i Kampen!

    SV: Det där med att sätta upp mål för det nya året låter jättebra, ska tänka på det jag också =)

    SvaraRadera
  2. Stort tack för julhälsningen fina du!! =D Såg kortet nu när jag kom tillbaka till H:fors!=) Blev jätteglad!

    SvaraRadera