måndag 8 augusti 2011

Matlistan

Bästa maträtt? Hmmm... Jag äter det mesta. Men skaldjur är nog definitivt en favorit. Räkor, hummer och kräftor! Mums! Ostar gillar jag också. Manchego och mögelost. Men det kanske inte räknas som en maträtt...
Bästa efterrätt? Allt med choklad. Cheesecake slinker nog också ner. Och glass! Bär duger också nu på sommaren.
Bästa dryck? Vatten! Friss är också gott. Skumppa, te, latte och vin är också sånt jag gärna dricker .
Hatdryck och maträtt? Leverlåda och alla söta cider. Usch och blä! Jag vägrar!
Bästa alkoholdryck? Skumppa. Helst den som heter Pink.
Använder du smör på smörgåsen? Jepp, och just smör, inte äckligt keiju-margarin eller sånt snusk...
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis, mmm. Fast jag plockar alltid en alldeles för stor påse då allt ser så gott ut. I färdiga påsar finns det alltid nån godis som är äcklig!
Favoritglass? Papagallos vitchokoglass är underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar