måndag 22 augusti 2011

Mera collage

Jag måste ju göra collage för de andra rummen också. Det var så roligt. Så här, inspis för kök och sovrum. Sku detta inte bli fint?!
Sovrummet










Sovrummet i lite samma stil och färger. Lovekudden är supersöt! Lackbyrån och lampan har vi redan. Ett vitt överkast tänker jag nog köpa i höst. Jag är så trött på vårt mörkblå som vi haft i en halv evighet. Nej vitt vill jag ha!!
Köket









Och till sist köket: ett olivträd skulle vara så fint.Ett nytt större bord måste vi nästan köpa. Ett vitt skulle det gärna få bli.  Och de där vita tygbeklädda stolarna! Muminmuggar samlar jag på. Och mateusporslin skulle jag vilja börja samla på. De är underbart fina! 

2 kommentarer:

  1. oj klockan på ditt översta kollage, vill jag ha, måste jag ha. Vet du var man hittar den ? och tack för bilderna du skickade!

    SvaraRadera
  2. Den är från Ikea! Å varsågod för bilderna :)

    SvaraRadera