onsdag 19 oktober 2011

Ta vara på dina nära och kära


Jag är så otroligt glad och tacksam för min fina fina familj och alla mina underbara vänner! Jag hoppas ni alla vet det också  Det är ju absolut ingen självklarhet att de ska finnas i mitt liv för alltid. Tyvärr blev jag påmind om detta igår. En olycka kan hända så lätt och till vem som helst. Så krama om alla de som du tycker om lite extra VARJE DAG och kom ihåg att vara tacksam för alla bra och mindre bra dagar tillsammans. Imorgon kanske det inte är möjligt. 

Härmed skickar jag därför en stor KRAM till min världsbästa familj; mamma, pappa, systrar, Fammo och alla   andra härliga släktingar och blivande släktingar. Och till alla mina finaste vänner som gör mig så glad. På vinkvällar eller lenkkirundor eller bara lite prat i telefonen! 
Jag  er alla av hela mitt hjärta 

Tack för att ni finns!

3 kommentarer:

  1. Voi så härligt skrivet. Hanna du är en så fin vän! Jag tycker så mycket om dig! :) TREVLIG RESA!!!! <3

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Kram, pappa

    SvaraRadera