söndag 29 januari 2012

Åh Åh Elie Saab

Så underbart fina klänningar att jag dör! Jag vill ha alla! Kanske som brudklänning. Eller annars bara som hemmaklänning att gå omkring i och känna sig fin. Har nog aldrig sett några finare. Älskar allt med dem. Färgerna, hantverket, tygen, krusigheten, ja allt! Synd bara att de är haute couture och kostar kring 100 000 eurosar styck. Minst!








 Alltså hur fina är inte dessa?! Verkligen prinsesspastelldrömmar. Om jag skulle gå på Oscargalan så skulle jag garanterat välja en Elie Saab!


2 kommentarer:

  1. Har du redan en klänning inför bröllopet? Om inte, så en hurdan skulle du vilja ha? Några i sikte?;)

    SvaraRadera
  2. Nej ingen klänning ännu :) Vet nog lite hurudant sorts jag vill ha. Rätt enkel men ändå med det lilla extra. Sen tror jag att man måste pröva för att vara säker att just den sorts klänning passar för ens kroppsform... Någongång i början av mars är det tänkt att börja gå till olika bröllopsbutiker för att hitta klänningen med stort K. Spännande så det förslår :)

    SvaraRadera