tisdag 10 januari 2012

H&M katalogen

Den stora H&M katalogen damp ner i postlådan för någon vecka sedan. Den väcker alltid ha-begär hos mig. Allt ser så vårigt och frächt ut. Pasteller, shorts och bikinis. Sånt vill jag ju ha, inte snö, uggs och dunjackor. Knåpa ihop en liten vill-ha-lista med mina top-godbitar ur katalogen. Kan nog hända att jag måste skicka in en lite beställning när nästa lön kommer... Eller åtminstone gå till någon butik och spana in om nyheterna finns där!
H&M

Pinkt och rosa. Basplagg och fina assesoarer både till mig och till hemmet.

3 kommentarer:

  1. Jag har inte vågat öppna den ännu. Eller hunnit... Fin ny header sötis! xx

    SvaraRadera
  2. Älskar också de rosa brallorna, så söta! (: färg överhuvudtaget är bara totalt oemotståndligt just nu!

    SvaraRadera
  3. Aida- Kanske lika så bra. Det är farligt att öppna den. Idag kom det dessutom ett reakort med -10% på alla beställningar på posten. Typiskt!
    Marlyn- Jaaa! Jag vill också ha färg. Inte snö och mörker utan vår och pasteller.

    SvaraRadera