måndag 30 januari 2012

Elefanter

1. Halsband från Westyle (detta har jag, det verkar dock slut på hemsidan) 2. Tavla med tyg och elefant 3. Så sött elefanthalsband 4. Cirkustavla med elefant 5. Kärlekselefanttryck 6. Enkelt elefanthalsband 7. Akvarellelefanter 8. Grå elefantkudde 9. Turkosa pärlor, läder och elefant 10. Ljusrött elefanthalsband 11. Cirkuselefant 12. Elefantprins 13. Sött silverarmband 14. Elefantmobil 15. Elefantkudde i svartvitt

Jag har dille på elefanter. Jag vill ha elefanter i alla former. På väggen, i inredningen eller på mig. Elefanter är ju  bara så söta. Elefantmönster gör mig glad! Det mesta ovan kan man ju dessutom pyssla själv. Alla utom nr 1 hittade jag på etsy.com 

6 kommentarer:

  1. Det sägs väl också att elefanter bringar lycka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Perfekt! Ännu en orsak att gilla dem då :)

      Radera
  2. Vad kul att du gillar elefanter! =) Det ska jag lägga på minnet! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det :) Jag tycker också hemskt mycket om fjärilar. Och så allt som är ljusrött ;-)

      Radera
  3. Visst är de härliga, elefanterna! Gillar också dem, mest live såklart, men tyvärr är det inte så ofta man ser av dem här.. O så gillar jag fjärilar också, sländor och delfiner med (plus då sådär vanliga, riktiga hus- och bondgårdsdjur).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo live är de nästan magiska! Så mäktiga och overkliga på något sätt. Delfiner hör också till mina favoriter!! Har sett såna live några gånger också och de är underbara. Sländor är bara fina på bild, är lite rädd för dem live. Men fjärilar är finast av alla djur!! Vanliga djur (förutom vita fluffiga hundvalpar) är jag dock inte så mycket för...

      Radera