tisdag 31 januari 2012

Hur kan tiden gå så snabbt!?

Idag är det två år sen det här hände. Två år?! Hur har tiden gått så snabbt. Det känns ju som i går. Nå, som tur har vi åtminstone bröllopsplanerna på god väg redan. Nästa år firar vi säkert inte ens förlovningsdag. Då får vi istället fira första bröllopsdagen. Crazy! Lite bilder från två år tillbaka. Tror jag publicerade nästan samma ifjol, men de kommer nu här igen...
Här är jag ännu heöt ovetande om vad som kommer ske på toppen av berget i bakgrunden. Vi besteg alltså Mt. Kinabalu på Borneo som är Sydostasiens högsta berg med topphöjd på över 4000 m.
Uppe på toppen. Det var bara typ plus 2 grader och blåste. Klockan är lite före 7 och solen skall snart börja gå upp. Ungefär fem minuter efter att denna bild tas tar Fästmannen fram gräsringen och frågar om jag vill gifta mig. Mitt svar: Vah?! På riktigt? Sen började tårarna rulla....
Fuktiga ögon med glada miner. Här har vi varit förlovade i ett par minuter!
Solen gick upp och jag flög ner för berget. Ganska fin utsikt var det ju nog.
Ringen inhandlades i Kuala Lumpur en vecka senare. Är såååå nöjd med den. Finaste ringen i hela världen!!

2 kommentarer:

  1. Så romantisk, fine dere er:)synnes grannen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla grannen :) Finheten beror nog på att vi vara så bruna... Ah om man skulle få lite färg nu också!

      Radera