fredag 25 januari 2013

Mammaledig!

Så var man mammaledig då. Inledde min ledighet genom att fixa lyxfrukost till Maken. Det är ju lite synd om honom som ännu måste gå på jobb ändå tills Hubbe fötts... Nu skall jag börja fixa här hemma. Bebikläder skall tvättas, lådor skall städas och organiseras och allt skall bli bebiklart. Sen skall jag träffa min gravida kusin för lunch. Jag gillar nog det här med mammaledighet minsann!
Croissanter och kokta ägg dukade jag upp i morse. Jag misstänker att Maken nu tror han kommer få samma lyx varje morgon men så kommer det nog inte bli...

8 kommentarer:

  1. Det var en mysig frukost.:-) Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp :) Det gör så stor skillnad att duka lite fint och ha blommor på bordet. Garanterat bra start på dagen.

      Radera
  2. Härligt med mammaledighet. Njut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är riktigt skönt! Jag njuter för fullt.

      Radera
  3. Grattis! Låter väldigt mysigt :)

    h, Titi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Hittills har det varit mycket angenämt med mammaledighet!

      Radera
  4. Njut kära du! Härliga tider! Väntar med spänning på att få höra/ läsa och kanske även se lilla Hubbe :-) Sköt om! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör vi med. Man börjar nog bli sååå nyfiken på vem det är som bor där inne i magen...

      Radera