onsdag 20 mars 2013

Svårt att fatta

Precis som när jag var gravid, har jag svårt att fatta att det verkligen är sant. Att jag på riktigt är Mamma. Att  min son är min, på riktigt. Att han varit inuti min mage. När han sover måste jag ibland gå och kolla att det verkligen ligger någon i sovkorgen. Att det inte bara varit en dröm eller i min livliga fantasi....
Det är så stort att få vara med om detta. Att få bilda en egen liten familj. Att jag är Mamma till den fantastiskt fina lilla varelse som kniper så hårt om mitt finger på bilden....

6 kommentarer:

  1. Ja, det är en mäktig och ofattbar känsla! Grattis ännu en gång till lilla killen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag undrar när man börjar förstå det på riktigt?!

      Radera
  2. Ja, det är så stort, så stort, så STORT! Så man nästan blir lite galen. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du börjat förstå det redan?! Det är så stort så det nästan blir lite skrämmande tycker jag. Fast mest på ett bra sätt :)

      Radera
  3. Det er helt fantastisk:-D
    Det tar laang tid at fatta. Nu som min lile kile er et halvt år har jeg vent meg til det, men det hender i blandt at jag tenker som du:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske man aldrig helt förstår det?! Härligt är det i vilket fall som helst :)

      Radera