söndag 25 augusti 2013

Halvårsdagen

Hipp Hurra för vår Hubbe idag! Idag har det nämligen gått ett halvt år sedan den kalla soliga dagen i februari då han kom till oss. Det här har nog varit det underbaraste halvåret i mitt liv. Varje dag blir jag glad i magen av att se på min fina son, tacksam över att jag får vara hans Mamma. Dessutom blir han så mycket godare för var dag som går. Glad och nöjd för det mesta fortfarande. Nu börjar personligheten komma fram mer och mer, han har humor, humör och eget sätt. Flirtas och smilar men kan också bli rädd och gosig. Tycker om majsbågar, mangopuré och att härja med Pappa. Tycker mindre om broccoli, mjölkersättning och att ligga i famnen. Det är så spännande att få se hurdan han blir men samtidigt så konstigt att tänka sig att han en dag skall bli stor. Min lilla älskade Hubbe! 
Världens finaste lilla halvåring.

6 kommentarer:

  1. Grattis, grattis! När började ni med majsbågar, jag skulle vilja testa på den men vet inte riktigt när det är lämpligt att börja. Visst är det en härlig tid nu, när man verkligen börjar ha en växelverkan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi testade första gången för en vecka sedan! Han älskade dem. Kan hålla i dem själv och föra till munnen. Inte vet jag när man skall börja men tror att där kring halvåret är ganska bra :)

      Radera
  2. Gratulerar till halvåringen! :) Tycker att de är absolut super att du inte visar Hubbes ansikte i bloggen!! Då han inte kan välja själv! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja så tänker vi också. Sen när han är stor nog att välja kanske han vill vara ordentligt synlig på bloggen?!

      Radera
  3. Aaaww GRATTIS!! Tänk att det redan har gått ett halvt år.. crazy!! :)

    Kramar<3 Hellu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp det är totalt Crazy!!! När skall vi ses btw?! Jag vill ju dricka margaritan på din balkong...

      Radera