lördag 1 februari 2014

Full fart

Här har det varit full fart minsann. Sen fredagsmorgonen har jag enbart varit hemma i vaket tillstånd några få timmar. Stackars bloggen har blivit helt lidande. 

För intresseklubben kan meddelas att detta har hänt sedan sist: 

Jag har skött femhundrafemtio ärenden på stan medan Hubster lekte med Farfröder och Farmor hemma hos dem. Det är väldigt mycket mer effektivt att sköta ärenden utan baby. 
Vi har varit hos vänner på den sista hal åtta hos mig middagen, men jag bloggar ett skilt inlägg om den har jag tänkt. 
Jag har numera ny frisyr och minst två kilo lättare huvud tack vare (eventuellt blivande) svägerskan Eve, så skönt. 
Det har snöat trettio centimeter och för första gången i år måste vi skotta snö på vår lilla gång upp till dörren.
Jag skall inte dricka kaffe efter klockan fem på kvällen för då får jag inte sömn på natten. Sjukt störande då Hubbe sover som en ängel men man själv ligger där och vrider sig, vaknar tusen gånger och är pigg som en mört en timme innan babyn vaknar på morgonen....

Tittut-lek bakom gardinen är en  av Hubbes nya favoritlekar! Så gulligt att det inte är riktigt klokt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar