söndag 19 oktober 2014

Dålig bloggerska

Hej hej! Jag lever nog ifall ni undrat annat. Har bara inte suttit vid datorn alls sedan i torsdag. De dagar jag är hemma med Hubbe är det störtomöjligt att sitta vid datorn när han är vaken. Han blir sur som en simpa direkt. Och när han sover fixar jag oftast med annat. Och nu på veckoslutet har vi liksom varit upptagna med annat. Jag tycker inte alls om att blogga så sällan. Jag gillar ju själv bloggar med frekvent uppdatering! Minst en gång om dagen tycker jag är lämpligt. Så nu skall jag nog försöka bättra mig lite. 

Vi har hunnit med en hel del. Två fester och en brunch hos oss. Inte illa för ett höstligt oktoberveckoslut. Men så där värst avkopplande har det nu kanske inte varit. Tur jag kan pusta ut lite på jobbet imorgon, haha! 

Brunchdukning! Min systemkamera hade inget batteri så inte ens snygga bilder kan jag ta. Uselt bloggande, jag vet jag vet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar