torsdag 23 oktober 2014

"Happy Lights"

Smulans tips är min lag. Så på måndag gick jag via Stocka på väg hem från jobbet. Och nu har jag ÄNTLIGEN en bolljusslinga. Visserligen en budgetvariant, men det vet väl ingen annan än ni som läser detta, heheh. Är inte helt hundra på att den skall hänga där den nu hänger, men den får nu vara där en stund så jag kan känna lite hur det känns. Fin är den oberoende. Jag skulle vilja ha en till Hubbes rum också, men inte en med vita bollar, utan färggranna i blåa nyanser, och det hade de inte på Stocka...
Tadaa! Där hänger den nu och myser till det. Fast det ser säkert finare ut sen om några timmar då det är mörkt igen. Och nej, jag har inte ännu hunnit tejpa fönsterkarmarna vita....

1 kommentar:

  1. Kan man kanske måla bollarna med vattenfärg om de en gång är gjorda av bomullsgarn? Då får man åtminstone de nyanser man vill ha och till ett förmånligt pris.

    SvaraRadera