onsdag 6 maj 2015

Grå onsdag

Grått ute och fortfarande flunssig. Hubbe mår som tur bättre och leker som bäst på dagis. Jag själv har nu gjort mitt yttersta för att bli frisk. Det vill säga nästan ingenting. Bara legat på soffan och tittat på Downton Abbey, druckit kaffe och försökt mej på att virka en boll. Det sista gick inte så bra. Jag blev lite distraherad mot slutet så bollen är inte riktigt symmetrisk. Dessutom blev den tre gånger större än vad jag hade tänkt mig. Så jag måste nog försöka på nytt med mer koncentration och mindre virknål...
Magen funkar finfint som extra bord. Muggen hålls till och med stående av sig själv, men jag vågar inte riktigt släppa ändå med risk för att spilla över allt...
En mobil till vagnen med små bollar har jag tänkt försöka fixa... Få se hur det lyckas...
Det började bra, men så gick nånting fel. Jag koncentrerade mig för mycket på Lady Mary och för lite på mina maskintagningar tror jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar