söndag 10 maj 2015

Min tredje morsdag

Tänk att jag redan firar min tredje morsdag idag. Jag är så innerligt tacksam över att få vara Mamma till världens finaste Hubbe, och nu snart också till "Tvån". Mina killar har sannerligen skämt bort mig idag. Jag fick sova ostört längre än vanligt på morgonen och blev sedan väckt av sång och paket. Nere stod det framdukat lyxfrukost med färskpressad juice, frukter, gott färskt bröd, pålägg, jordgubbar, bakelse, te och ägg. På torsdagen var jag också på Morsdagskaffe på Hubbes dagis. Där fick jag världens finaste kort och en pysslad påse med Hubbes egenbakade chokokex. Han var så ivrig och stolt när han gav mig presenten. Jag lyfter nog på hatten åt Hubbes dagispersonal som bakar med 13 knattar på 1-3år. Mina nerver klarar just av att baka med en... 
Ja tack till morsdagsfrukost varje söndag!
Igår plockade vi vitsippor med Hubbe i skogen vid vrå gård.
Finaste kortet pryder kylskåpet för tillfället. 

Presenten jag fick när jag vaknade. Ett par klassiska raybans. Hurra! 

2 kommentarer:

  1. Åh vilken mysig blogg! :)
    Hittade den när jag sökte på "Sy egna vimplar". Så nu har dottern egna vimplar i sitt rum och jag har fått mersmak för att sy ännu mera! :D
    Lägger genast till din blogg i favoriter ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för dina fina ord :) Och vad roligt att mina vimpeltips kom till användning. Jag har själv sytt flera stycken, tycker det är perfekta presenter!

      Radera