måndag 7 maj 2012

Bebikläder

Imorgon efter jobbet skall jag fara och hälsa på min kusin och hennes familj. Familjen fick nämligen tillökning i form av en liten bebi för nästan tre månader sedan. Det blir första gången jag träffar den lilla sötnosen. Jag ser såå mycket framemot bebisgoset. Fast det är nog trevligt att träffa bebins storasyster också. Om bara tio dagar fyller hon två år. Senast jag såg henne var i julas så hon har nog alldeles säkert vuxit en massa och blivit så mycket större och förståndigare. Det är det som är så konstigt med småbarn. Man verkligen ser hur otroligt snabbt tiden går. De växer med sån rasande fart. Jag inhandlade lite presenter till dem också. Födelsedagspresent till storasyster och bebispresent till lillasyster. Mamma Kusinen hade önskat sommarhattar eller kläder. Jag måste köpa båda två för de var så oemotståndliga i butiken. Jag älskar och shoppa bebikläder. Det är ju det gulligaste som finns!
Kusinbarnen kommer bli coolast i stan med dessa sommaroutfits! Hoppas bara Mamman deras inte hinner läsa bloggen innan jag kommer på besök...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar