onsdag 24 september 2014

Babylatte

Hubbes kaffefavorit! Skummad uppvärmd mjölk. 
Hubbe skall göra allt som jag gör, äta allt jag äter och dricka allt jag dricker. Lite gulligt men samtidigt aningen försvårande. Min morgonkaffekopp kan jag till exempel inte dricka i fred längre. Hubbe skall prompt vara med och först hjälpa mej laga kaffet, skumma mjölken och trycka på knapparna. Sen vill han helst dricka upp mitt kaffe också... Och jag tror inte kaffe är sååå bra för ett och ett halvt åringar. Hos Lattemamma fick jag tipset om babylatte. Det vill säga varm skummad mjölk. Så nu gör vi alltid en babylatte till Hubbe också så vi båda kan dricka kaffe tillsammans på morgonen. Lite lugnare på det sättet. Och han älskar det! Månne man kan beställa babylatte på café också om vi nåt tag dricker kaffe på stan?!

Kom förresten ihåg att uttnyttja rabatten på -10% på alla KG-design produkter på playtray.fi med koden "HANNA". Koden är i kraft tills torsdagen 25.9.2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar