måndag 1 september 2014

Pust!

Nu är jag nog ganska så mör i huvudet. Det känns som om alla mina hjärnceller är slutförbrukade för idag. Men första jobb/dagisdagen har gått bra. Hubbe trivs fortfarande som fisken i vattnet på dagis. Jag däremot kände mig sååå ringrostig på jobbet. Jag hade nog tänkt att jag skulle komma ihåg lite mer och komma igång lite grann, men idag kändes allt nytt och främmande. Men månne det inte långsamt kommer tillbaka, någonstans i bakhuvudet har jag väl lagrat det mesta nu i ett och ett halvt år. Jag glömde dessutom min telefon hemma idag! Att få oss klara och iväg i tid på morgonen med alla grejer med blev helt klart för mycket för min hemmamamma-hjärna att hantera. Suck! De första veckorna kommer nog vara lite jobbiga har jag på känn. Men allt går och inställningen kommer man redan långt på. Nu blir det tidig läggdags så min hjärna får chans att vila lite grann innan den blir bombarderad med info imorgon igen. 
Jag just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar