onsdag 17 mars 2010

Status just nu: surfsiesta på nätcafe

Hej!

Inte mycket nytt här i Bali. Igår var det ju Balinesiskt nyår så då var vi bara inlåsta på hotellet. Men vi hade riktigt roligt med Miina och Maria som kom hit från Gili på måndagen. Låg vid poolen på dagen och sen tittade vi bara på filmer på datorn på kvällen. Många butiker och restauranger är ännu stängda här. Bl.a. surfuthyrningen och min bräda gick sönder (eller inte brädan men snöret man har runt foten) på måndag eftermiddag så jag kan inte få det fixat. Så idag har jag inte surfat utan bara bättrat på brännan. Hoppas dom hinner öppna till eftermiddagen så hinner jag surfa då.

Nätet här är så långsamt att jag inte lyckas sätta in någå bilder. Sorry! Har suttit här i en halvtimme och de har inte lyckats laddats upp på den tiden så de får bli utan bilder denna gång. Nu ger jag upp!

Hejhej, leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar