fredag 12 mars 2010

Surfergirl

Vi har inte internet i vart hotell sa det ar lite krangligare att uppdatera. Jag har nog skrivit ett lant inlagg men jag har det i word pa min dator och nu ar vi pa internet cafe.... Kanske jag kan publicera det senare.

Har pa Bali ar det riktigt kiva. Vi har nu hyrt skoter och surfbrador for en vecka sa snart ar vi riktiga surfingproffs!! Annu har jag inte lyckats komma helt upp och sta men nastan, sen faller jag direkt. Det jobbigaste ar faktiskt inte att fanga vagorna och sen aka utan att komma ut till dem. Det kanns som att havet inte vill att jag skall surfa. Med varje vag far jag tre meter bakat och sen hinner jag bara en meter framat tills nasta vag kommer pa mig igen... Men bra traning ar det atminstone att springa mtot och fajtas mot vagorna.

Jag ar ocksa helt surfkladd. Vi kopte en wetshirt till mig och surfshorts (bikinin halls inte riktigt pa plats i vagorna... ) och iaf skjortan behovs verkligen. Solen har ar jatte stark och nar man hela tiden ar i vattnet ar det ganska svart att fa solkramen att hallas pa plats. Forsta dagen brande vi oss bada (malarian gor nog sitt ocksa). Min nasa har inte riktigt aterhamta sig ens annu. Men vi har lost det sa att vi inte ar pa stranden mitt pa dagen. Utan pa morgonen mellan halv 9 och 11 och sen pa eftermiddagen fran 4-solnedgangen. Har ar forresten helt jattefina solnedgangar. Stranden blir helt full av folk och alla dricker solnedgangsol.

Nej nu skall vi mot stranden! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar