torsdag 25 mars 2010

Waterbom

Hejsan!

Idag har vi varit nastan hela dagen i vattnet. Dock inte i havet utan i vattenparken Waterbom har i Kuta. Hela dagen har vi akt rutchbanor, slides, strommar och annat. Jatte roligt, visar att vi nog har vart barnasinne kvar...


Jag vagade till och med aka baklanges i en av slidsarna. Fast da trodde jag nog att jag skulle do. Det roligaste var nog att vi kunde aka tillsamman i nastan alla (som pa bilden). Det gick mycket hardare och jag var inte lika radd nar Eric var med...

Bara en av rutchkanorna som jag inte vagade mig pa, smashdown, som var som ett fritt fall... Huj! Fast Eric sa nog att den inte var sa farlig.

Imorgon blir det nog stranden igen!

Kramar

1 kommentar:

  1. Uuh, ja vill ju oxå fara ti nån såndän siisti vattenpark :) kanske ja borde ta en tripp ti serena, de e säkert ungefär 100 gånger sämre o mera kaki i vattent men... :D

    SvaraRadera