måndag 23 augusti 2010

Kusinkräftis


Jag har de bästa kusinerna! Och på fredagen hade vi en mycket lyckad kräftis. Jag tycker att det är så kiva att vi trots åldersskillnad och olikheter har så kiva tillsammans och lyckats få detta med kusinträffar till en tradition. Synd att inte Linda och Lucce också kunde närvara. Nåja, nästa gång!! Här kommer en liten bildkavalkad:

Enbart för den finneska eliten, dvs. vi kusinerna :)

Så här glad var Amanda för att få vara på kusinkräftis!!

Söta Syster Matilda och Söta Kusin Emmy!

Mums med kräftor!

Söta NYGIFTA kusin Ina!

Kräftan Knut var också med på kalas!

Pyntkommittens ordförande, Marie, hänger upp lite dekorationer. Less is bore var filosofin...

Emmy skall sätta på sig sin kräftklapp!

Matilda spexar till det...

2 kommentarer:

  1. Fiina bilder, ja sku villa ha alla dina kräftisbilder sen!!

    SvaraRadera
  2. Nå de här var typ alla som var fina :) Jag är världssämst på att ta bra bilder! Annars så skaffa dropbox så kan vi synkka dem så kan jag flytta över till dig superlätt (och du kan flytta över filmer etc. till mig :)

    SvaraRadera