måndag 9 augusti 2010

Ny vecka!

Nu är det höst. Eller det ser iallafall ut så om man tittar ut. Och kvällarna är redan mörka. Men faktiskt så känns det inte så farligt. Jag tycker om hösten. Det är mysigt med den rena klara luften och att tända ljus inne och bara mysa. Höstkläder tycker jag också om. Synd bara har jag inga pengar att köpa några nya för... Nåh, jag har ju bara använt sommarkläder i snart ett år så kanske det känns som nya nu?!

Idag är det också måndag och ny vecka. Denna vecka skall gå i studiernas scoutingens och födelsedagsfirandets tecken. Tjohoo! Kandin skall bli klar. Jag skall läsa duktigt på tent och på onsdag skall vi fira världens bästaste bebisysters 18-års dag. Galet att hon också blir så stor.

Nej nu måste jag faktiskt ta en dusch och klä på mig om jag skall få nåt gjort idag!

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar