söndag 1 augusti 2010

Packa Packa Skriva Skriva

Snart snart far jag iväg till Borgå för en veckas scoutläger. Det är länge sedan jag varit hela veckan på lägret och länge sedan jag stått i lägerköket. Men båda två ser jag mycket fram emot. Det är en sån speciell samhörighet och stämning på scoutläger som nog bara de som varit med förstår...

Men först skall det packas, jag har redan börjat lite smått. Jag kommer åtminstone inte att frysa, ha hett eller bli utan kläder. Har med mej alldeles för mycket grejer. Men jag tycker att det är bättre så ;-) Eget tält, gummistövlar, bikinis och vindjacka flyger till exempel snart ner i väskan! Måste få bara få klar (eller nästan klar åtminstone) kanden först. Är nu uppe i tretton sidor så tre fyra till så är den i mål. Gah! Vill hellre åka iväg NUH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar