tisdag 19 oktober 2010

Blåsig Tisdag!

Hejsan svejsan!

Jag har inte dött. Har bara varit så busy att jag inte hunnit blogga. Tänk vissa dagar hinner jag blogga tusen inlägg och vissa inga alls.

Ute blåser det helt galet hårt. Det känns också som att det blåser inne hos oss. Här är iaf iskallt. Jag försöker värma mg med lite chokokaffe. Alla löven från björken här utanför har också blåst bort. Alla löv från balkongen också :-)

Veckoslutets middagar och besöket på mässan var mycket lyckade. Fick en massa inspiration. Men lite liten var nog bröllopsdelen. Vi gick sen också på mode, skönhets och hälsomässa. Den stora bröllopsmässan i januari ser jag redan nu fram emot!!

Sötaste syster testar tiara på Bröllopsmässan i helgen. Hon skall dock troligtvis inte gifta sig på länge...

Det skall däremot både Madde och jag göra. Madde gifter sig nästa sommar :) Vi måste förstås dricka lite skumppa i champagenbaren för att komma i äkta stämning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar