måndag 11 oktober 2010

Reittiopas

Just nu är jag inget stort fan av reittiopas, alltså funktionen på nätet där man kan skriva in var man är och vart man ska så hittar de snabbaste och bästa bussarna, spårorna etc som man skall ta. På två dagar har jag två gånger missat min anslutningsbuss även om reittiopas påstod att jag hinner bra. Idag måste jag därför stå och frysa i över 10 minuter på iskalla Hanaholmen. Sku jag ha veta att jag sku missa min buss hade jag kunnat stanna redan i Hagakund och värma mig och underhålla mig på Stocka medan jag väntade på bussen. Igår kom jag också 20 minuter försent till Grani när vi skulle städa efter festerna. Pinsamt när jag var den enda som hade nyckeln och alla stod och väntade... Sablade Reittiopas!! Skärpning tack!

2 kommentarer:

  1. Använd avancerad sök i stället och ändra till mera bytestid

    SvaraRadera
  2. Måste testa det nästa gång! Vanligtvis brukar nog reittiopas stämma ganska bra...

    SvaraRadera