fredag 15 oktober 2010

Tavelvägg

Jag tycker det är himlade fint med en tavelvägg med massa tavlor lite snyggt huller om buller. Matchande ramar kanske eller motiv som passar ihop. Helst skulle jag vilja samla tavlorna under en längre tid så att alla har en lite historia och en speciell betydelse... 

Ungefär så här tänker jag mig:









Hmm. Undrar vilken vägg här hemma som skulle passa bäst. Ingen alls just nu tror jag. Eller kanske i hallen, men då blir det bara ett par tavlor för den väggen är så lite. Eller i sovrummet ovanför skrivbordet kanske. Jag har redan några motiv som jag skulle vilja ha med. Måste bara övertala sambon först....

3 kommentarer:

  1. hihi, snyggt e de, ja ha tyckt om vår vägg :D ni måst å fixa :D

    SvaraRadera
  2. ja! Jag vill ha! Men måste övertala fästmannen först. Och hitta lämpliga tavlor, eller måla lite själv kanske?!

    SvaraRadera
  3. Det här är SÅ snyggt. Funderar på Londontema i gästrummet och då tänkte jag ev. framkalla en hel del Londonfoton i svartvitt och göra en tavelvägg där. Men den som lever får se! :-)

    SvaraRadera