torsdag 7 oktober 2010

Stadshem!

Måste tänka på något annat än jubileumsfesten så därför har jag surfat lite på inredningsajter nu på morgonen. Blev mycket inspirerad av detta fina hem.

Fin kristallkrona och jag vill också ha ljusröda liljor på bordet....
Korgen med stickningar tycker jag ser mysig ut. Skulle själv vilja ha en liknande för mina stickningar och garn. Okej lite tantvarning kanske men jag bryr mig inte...

Jag måste framkalla några trevliga foton och sätta i ramar hemma hos oss. Jag har t.om ramar redan, bara inget att sätta i dem.

Carpe diem, fånga dagen, bra att komma ihåg. Jag tycker att väggord är super fint. Just så här över sängen eller i hallen.

Vårt arbetsplats ser tyvärr inte riktigt ut så här... Lite mera pappersskrutt, häften, kalendrar, högar med grejer och pennor överallt..
 (alla bilder är lånade från stadshems fastighetsförmedling!)

2 kommentarer:

  1. Vilket ljuvligt hem, golvet är så underbart! Önskar dig ett underbart veckoslut! Kram <3

    SvaraRadera