tisdag 26 oktober 2010

Godmorgon Tisdag!

Godmorgon Godmorgon i stugorna, lägenheterna, på jobbet eller var ni nu befinner er :-)

Jag började morgonen med att baka. Fästmannen kom hem så sent från jobbet igår att butiken ren stängt så min lista blev ohandlad. Därför hade vi noll morgonmål. Men fiffig som jag är svängde ja snabbt ihop två scones. Det tog bara 15 minuter så hade vi varma nybakta scones till morgonmål. Inte så illa alls!

Okej, jag är världens sämsta fotograf... Men goda var sconsen i alla fall!
Peppe utmanar sina bloggläsare att sluta köpa nya kläder och bara använda det man har i garderoben. I synnerhet sånt man inte använt på länge skall användas. Först när allt använts får man köpa nåt nytt. Jag tog mig genast an utmaningen. Eftersom jag ändå är pank så är detta ju vad jag gjort sen i maj! Inga problem alltså :-) Ska dock försöka bättra mig på att använda de plagg jag inte använt sen vi kom tillbaka till Finland... För jag tror nog det finns flera stycken... Om jag inte skulle vara med i utmaningen och om jag inte skulle vara pank så skulle jag däremot gärna klä mig så här idag:

Farkkun från Topshop, kofta från Oasis, väska från Asos.com och stövlar från Topshop! När skall månne Topshop öppna första butikeni Finland förresten?! Sku helt vara på tiden tycker jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar