fredag 26 november 2010

Fiin fredag

Smil mot världen och världen smilar tillbaka! (jag hittade bilden på gizmolinas blogg)
Solen skiner. Snön knarrar och gnistrar. Det är ISKALLT ute, men jag är glad ändå. Det är ju fredag idag. Kom för en stund sen hem från en mysig snöig promenad runt Drumsö tillsammans med Emilia. Våra promenader håller ju snart på att bli en trevlig tradition. När jag tittade på termometern innan så fick jag nästan lust att stanna hemma, den visade på minus 13 grader. Men väl ute var det hur skönt som helst. Jag hade till och med satt lite för mycket kläder på!

Nu blir det tentläs och i eftermiddag skall vi sen styra kosan mot Åbo och Thanksgiving middag. Jag har aldrig firat Thanksgiving förut så det skall bli spännande. Kanske man borde titta på lite Friends-avsnitt för inspiration?! 
Titta så fint det är ute! Havet håller på att frysa till is och skenet är så vackert. Tänk, jag hade till och med kommit ihåg kameran. Men efter två bilder dog akkun. Typiskt! Tur att den ena bilden blev fin i alla fall...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar