måndag 29 november 2010

Vit eller röd jul?!

Silverljusstakarna är ljuvliga!

Jag tror jag skall försöka mig på att sy och brodera egna julkuddar i år.. Bara jag skulle ha tid.. Hmm..
Vilket julpynt är finast?! Vitt och silver eller traditionellt rött? Jag kan inte riktigt bestämma mig. Tycker kanske att det vita är mer stilrent och kanske trendigare, men inte så juligt. Julen för mig är nog röd! Det ger liksom mera rätt stämning. Här hemma hos oss har vi också en hel del röda pynt. Röd löpare, röda ljus, röda handdukar osv. Men också lite vitt och silver, lucialjusen , silverbollar i en glasskål och vit adventsljusstake. Jag kör en blandning :-) Blir det då ljusröd jul?!

2 kommentarer:

  1. Sv: Jaaaa, jobbigt och frysa hela tiden ju! :( Sitter som bäst med en filt runt mig!

    SvaraRadera
  2. Tycker vitt och silver är otroligt snyggt och stilfullt, men samtidigt så är ändå rött som är riktigt juligt så håller mig till den färgen ännu i år och sedan kan jag inreda med vitt resten av året =P

    SvaraRadera