söndag 14 november 2010

Söndagssummering

Ute är det mörkt och ruskigt. Inne hos oss är det som tur varmt och mysigt. Snart skall jag nog hoppa i pjamasen och somna på soffan till Wallander har jag tänkt. Idag har vi jobbat flitgt hos oss samt varit på farsdagsmiddag hos far och mor. God mat och gott vin och skönt att slippa laga mat själv! Snälla mamma körde hem oss till Drumsö också efteråt snäll som hon är! Gårdagskvällen blev extempore ganska lång men mycket trevlig med bowling, pubspel, massa skumppa och pantomimlekar. Bra veckoslut overall faktiskt! Helt kiva med måndag imorogon också tycker jag. Ny vecka nya tag ni vet! Denna vecka skall det läsas så tusan, fixas lite julklappar och firas lillasysters födelsedag bland annat!

Skön söndagkväll på er! För er som inte är så förtjusta i måndagar kommer här lite fina bilder som ni kan uppiggas med istället!

Finfint hem. Jag ääälskar vittvitt. Matbordsstolarna finns på min önskelista!

Danska bloomingville har m ycket fint. Jag gillar speciellt den fina arbetsplatsen och den vita byrå/schenken!

Älskar ALLT! Så superfin mix med vitt, grå, beige gammalt och nytt.

Olivträd, hunterstövlar och tine K skålen, Ja tack!
(alla bilder är lånade lite härifrån och därifrån men absolut inte tagna av mig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar