lördag 6 november 2010

Ljuvlig Lördag

Jag har ett nystädat hem. Gick just en härlig lång skön promenad med Vivve. Vi får supertrevliga middagsgäster ikväll. Nu skall jag titta på Greys. Livet skulle kunna vara värre måste jag säga. Här kommer lite veckoslutsinspiration på samma gång:

Så fint med vitt och rosa detaljer. Jag önskar mig också en sån där lampa som står på trefot :) (bilden är från Alvhem)

Jag tycker om Eaemes stolarna, de passar också bra så här med ett äldre bord. Härligt ljusinsläpp också!!

Jag skulle såååå mycket vilja ha kakelugnar hemma hos oss. Just så här i sovrummet skulle det vara helt fantastiskt. Tänk att vakna och sätta eld i spisen och sen krypa ner igen om mysa. Eller somna på kvällen till eldens sprakande. (bilden från Alvhem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar