onsdag 24 november 2010

Önskelistan

1. En ny VARMARE vinterjacka 2. Fårullstofflor från Emu 3. Pjamis, dessa från Kapp-Ahl 4. Frisörbesök (det jag önskar mig mest, jag har inte varit hos frissan sen vi bodde i Thailand!) 5. Klocka (fast jag har nog ren en jätte fin...) 6. Thomas Sabo armband/halsband och tillhörande fina berlocker 7. Clean Parfym, Warm Cotton (eller så önskar jag mej denna av ma och pa när de far till NY i januari istället...) 8. VARMA fårskinnsvantar, dessa från EMU 9. Hunter gummistövlar 10. Nån trevlig kokbok t.ex. Leilas piece of cake  11. Brukas fina skålar med text, helst rosa, vita, beige eller grå och brukas stora temuggar!!

Det kan nog hända att jag ännu uppdaterar önskelistan med fler önskningar ännu före jul... Dessa var bara sånt som poppa upp i huvudet nu direkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar