onsdag 10 oktober 2012

Två månader sedan

Idag är det exakt två månader sedan vår bröllopsdag. Den bästa dagen i mitt liv. När jag ser tillbaka på vår dag så finns det faktiskt ingenting jag skulle vilja ändra på, inget som skulle ha kunna gått bättre. Allt var perfekt. Vi hade så roligt och jag är så lycklig! Fortfarande två månader senare är det ännu också väldigt roligt att vara gift (tur det haha!). Mitt nya efternamn börjar så småningom sitta och även min nya namnunderskrift. Ingen post-wedding-depression har heller drabbat mig. Istället gläder jag mig dagligen åt minnena. De dyker upp väldigt ofta eftersom många av våra fina bröllopsgåvor används varje dag.
I bröllopsbilen efter vigseln.

2 kommentarer:

  1. Herrejess vad tiden går fort, tyckte det var som att ni gifte er för..2-3 veckor sen!!:D Och på inlägget under: samma här, då jag varit i svampskogen äts det sen svamp i alla sina former:P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst går tiden galet fort. Jag hinner inte med! Snart firar vi väl 10-års bröllopsdag plötsligt...

      Radera