måndag 8 september 2014

Födelsedag

Hipp Hurra för lilla mig, för idag är det min födelsedag. Även om jag blir äldre så ääälskar jag fortfarande födelsedagar och speciellt min egen, hehe. Igår tjuvstartade jag firandet med mina finaste tjejkompisar på brunch i stan. Jag ordnade ju brunch ifjol också så nu har det minsann blivit en tradition. Ända tills jag blir 80år tänker jag fira med flickbrunch på stan har jag tänkt. Förutom god mat och det bästa sällskapet fick jag dessutom massa fina presenter. Tack! Tyvärr har jag också fått en present jag verkligen inte vill ha, nämligen höstflunssa. Så min födelsedag spenderas hemma  i sängen. Tur för Hubbe att det är dagisdag, hemma med mig skulle han säkert klättra på väggarna av tråkighet. 
Min fina presenter. Jag tror att jag har världens bästa vänner!

3 kommentarer:

  1. Tack själv! Så roligt! Tråkigt med flunssa, hoppas att det inte det jag har känningar av (trött, huvudvärk, hängig....) vi hörs sen med barnvagnsgrejer :)

    SvaraRadera
  2. Grattis Hanna! Hoppas du snart mår bättre! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis grannen!! O krya på dig!

    SvaraRadera