torsdag 18 juni 2015

Lekstuga

På Svärföräldrarnas sommarställe finns en gammal lekstuga som Maken och hans bröder lekt i som små. Lekstugan har med andra ord stått så gott som oanvänd i snart tjugo år... Men nu är den perfekt för Hubbe och om ett par år också för Lillasyster. Det krävs bara lite uppiffning. Som tur gillar både Svärmor och jag sånt. Så förhoppningsvis kommer vi ha lite tid i sommar att måla och fixa så Hubbe kan leka i den ordentligt. Ivrig som jag är så måste jag förstås googla lite inspiration också. Det finns så mycket fantastiskt fina lekstugor. 
Kök, små hyllor för lekmaten och härliga små detaljer. 
Vita väggar skall det bli i den gamla lekstugan i sommar. Och några små söta tavlor vill jag hitta och hänga upp på väggarna. 
En postlåda tror jag Hubbe skulle uppskatta. Vimplar har jag också tänkt sy till stugan. 
Riktiga DRÖMlekstugor. Wow wow wow! (alla bilder via Pinterest) 

Lekstugan

Inspirationscollage för vad som kan behövas för att piffa till lekstugan på holmen.... 
(collage gjort av mig på Polyvore.com. Klicka på collaget för produktinformation)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar