fredag 5 juni 2015

Väluppfostrade barn

Underbara pioner som jag fick av min Mamma igår. Favoritblomman! Det lönar sig att skaffa barn... Observera också fattets nyaste tillskott, en flaska käsidesi, haha!
Tvåbarnschocken lyser med sin frånvaro. Hittills har allt faktiskt gått enklare än jag tänkt mig. Lillasyster sov till och med nästan fem timmar i ett sträck i natt. Från ca. 22.30-3 innan första nattamningen. Så ammade vi på nytt vid sju och sen sov båda barnen till halv nio. Hubbe också! Väldigt väluppfostrat av dem måste jag säga. Hubbe verkar också ha vant sig vid Lillasyster nu. Snart har han säkert glömt hur det var att vara ensam med oss innan hon fanns. Om dagarna sover tyvärr inte Lillayster lika bra ännu. Lite magknip verkar hon också ha, men får hon vara nära mig eller Maken så är hon nöjd. Och jag undrar inte på att hon har lite knip i magen, hon verkar nämligen gilla att äta. Så länge vi är två hemma så går det ändå hur fint som helst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar