lördag 13 juni 2015

Sommar på bakgården

Igår var första dagen vi satt ute hela familjen och njöt sommar på bakgården. I lite byggkaos visserligen men skönt var det ändå. Lillayster sov så gott i babynestet under parasollet och Maken och Hubbe njöt o poolen. Jag försökte sola näsan lite grann. Förresten är det just vad jag tänker göra nu också, solkrämen är redan på och Lillasyster somnade just! Maken och Hubbe är på utfärd till Högholmen så jag tänker passa på och njuta lugnet... 
Lillasyster ligger och sover. Frisk luft gör alltid så att babysar sover ännu bättre. Jag satt alldeles bredvid med utanför parasollets skugga. Perfekt combo.
Och bredvid med låg dessa njutisar. Jag måste minsann akta mig för att inte bli plaskvåt... Blomsprutan är också Hubbes favorit leksak på gården. Det är sååå roligt att gå omkring och spruta vatten tycker han. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar